MENU BAR

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Selasa, 7 Oktober 2014

Tukar warna

Bulan Feb lalu, kete CA5 ni mcm dh tak brapa nak cun warna die. Jadi ianya perlukan warna yang baru. Agar jiwa menjadi teruja semula memandu kete power ni.

Aku berjumpa dengan en. Rahim seorang pakar cat kereta di Kubang, Nilai. Memey hasil keje sangat bermutu dan dia punye pekerja, Lan seorang yang mahir jugak dengan keje sembur menyembur cat ini.

Aku bole cadangkan kat sume, kalo nak sembur kete, carik la en Rahim ni. kedai die tepi jalan dari Pekan Nilai ke Pekan Salak.

aku memey puas hati dengan keje diorang. Mana-mana aku pegi, mesti ade la yang juling mata diorang tgk kete aku. Yang tanya kat mana aku cat pun ramai gak. Mana tak nya, kete buruk bole jadi lawa....he..he..he..



2 ulasan: