MENU BAR

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Rabu, 31 Disember 2014

Manisnya kejayaan ini....

Malam Selasa bersamaan 30 Dis 2014 telah berlangsung Majlis Makan Malam untuk meraikan pelajar yang mendapat keputusan cemerlang di dalam UPSR yang lepas. Antara pelajar yang diraikan ialah anak saya.


Pada malam itu sungguh meriah dengan persembahan nyanyian dan tarian daripada penari Homestay Kg Ulu Rawa dan penyanyi cilik Marsya, Juara Bintang Kecil RTM 2014


Tetamu kehormat yang hadir pada malam itu ialah Dato' Hj Ishak bin Ismail yang juga ADUN Kawasan Lenggeng.


Mesti nak tahu kan apa hadiah yang anak saya dapatkan.... Inilah dia...





Saya memang tak sangka... lumayan sungguh hadiahnya...terima kasih kepada pihak sekolah terutama Tuan Guru Besar....guru-guru..PIBG terutamanya YDP dan Naib YDP...dan Dato Ishak...untuk hadiah yang sangat bermakna ini. Bukanlah hadiah ini yang menjadi matlamat utama dalam kejayaan anak saya, apa yang utama ialah agar dia berjaya di dunia dan akhirat. Hadiah ini adalah satu dorongan kepada dia untuk terus berusaha dengan gigih untuk mencapai apa yang dicita-citanya. Sebagai ayah saya sentiasa mendoakan yang terbaik untuk anak saya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan