MENU BAR

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Khamis, 4 Disember 2014

Temuduga kemasukan pelajar tingkatan satu 2015 SMK Sultan Alam Shah Putrajaya

Alhamdulillah, rezki anak saya yg berjaya meraih 5A dalam UPSR 2014.
Dia ditawarkan untuk hadir ke temuduga pengambilan pelajar tingkatan 1 2015 Sekolah Sultan Alam Shah di Putrajaya.
Alam Shah bukanlah satu nama baru dalam sistem pendidikan negara kita. Saya sungguh berbangga apabila anak saya terpilih untuk menghadiri temuduga di sekolah antara yang berprestij di Malaysia.
Antara ujian yg dijalankan ialah ujian bertulis, ujian temuduga dan ujian kecergasan.
Alhamdulillah along berjaya mengharungi setiap ujian dengan baik. Sejujurnya saya tidaklah mengharapkan dia berjaya memasuki Sekolah Sultan Alam Shah ini. Persaingan begitu sengit dengan calon-calon yang hebat dari seluruh negara. Seramai 120 orang calon yang hadir untuk memenuhi kouta sekolah seramai 36 orang. Sudah tentu hanya yang terbaik dari kalangan yang terbaik sahaja yang akan berjaya.
Bagi saya, dipilih menghadiri temuduga sudah merupakan kejayaan yang hebat.

6 ulasan: